טיול ייחודי ומדהים שלעולם ישאר חרוט עמוק בלבנו ובזכרוננו – איסלנד, יוני 2018

הנדון: תודה על הטיול המדהים

כבר ברישא במכתבי זה, בשם כל חברי לקבוצת המטיילים (28 איש), אני מבקש להביע תודתנו והערכתנו על הטיול המדהים שאורגן על ידכם עבורנו באיסלנד, בין 29 ביוני עד 10 ביולי 2018 .

כאשר עלתה לראשונה המחשבה על טיול קבוצתי לאיסלנד ערכתי השוואה בין מספר חברות, ואז, שמעתי לראשונה גם על חבלי ארץ. מצוייד במחקר השוואתי שעשיתי אצל חברות אחרות נפגשתי איתך במטרה לשמוע מה יש לחבלי ארץ להציע לנו ולהציג את מערכת הציפיות והבקשות של ה קבוצה מטיול זה.

כבר בפגישה הראשונה שלנו התרשמתי רבות, הן מהרמה המקצועית היוצאת מן הכלל שלך, ולא פחות מכך, מהנכונות המלאה ומהסבלנות אין קץ שלך, להקשיב לבקשות הקבוצה, גם כאשר היו חריגות למסלולים הרגילים שלכם. ימים ספורים לאחר הפגישה העברת אלי הצעה למסלול טיול ייחודי אשר נכללו בו כל המרכיבים עליהם הסכמנו בפגישתנו הנ”ל.

בפגישה של הקבוצה עצמה, מספר חודשים לפני הטיול, זיכית אותנו בהרצאה מקצועית ומאלפת, ותשובות ענייניות לשאלות השונות שהוצגו בפניך.

המדריך שנבחר על ידך ללוות את הקבוצה שלנו, נועם פורת, התגלה אף הוא, כבר בפגישה מקדמית שקיימתי עימו, ולאחר מכן במהלך הטיול עצמו, כמדריך מקצועי ברמה אישית ומקצועית גבוהה מאוד.

ולמרות כל ההכנה והציפיות (לרבות האינטרקציה עם קובי המדהים מהמשרד של חבלי ארץ)  – לא יכולנו לשער מראש, עד כמה באמת, נזכה בפועל, לטיול כל כך ייחודי ומדהים שעל דעת כל אחת ואחד מחברי הקבוצה,לעולם ישאר חרוט עמוק בלבנו ובזכרוננו.

אין לי כל צל של ספק כי לחבלי ארץ היתה תרומה משמעותית ביותר בהצלחת הטיול, החל מארגון המסלול, התנאים, האמצעים וכמובן בזכות ההדרכה האישית והמאוד מקצועית של נועם. השילוב בין התלכיד הקבוצתי לבין תרומתכם האישית והמקצועית, הביאה לידי כך שכולנו, זכינו לחוויה ייחודית הרבה מעל הציפיות הגבוהות מאוד שהיו לנו טרם יציאתנו לטיול.

אני יכול להבטיח לך, שאם נארגן טיול קבוצתי נוסף לאחד מהיעדים שאתם מתמחים בו, חברתכם תהא הראשונה שנבוא לקבל ממנה המלצותיכם והצעותיכם.

ועד אז – זכיתם ביושר ובהצדקה לכך שכל חבר בקבוצת המטיילים שלנו, הפך לשגריר נאמן שלכם. בטוחני שכל אחת ואחד מהם ימליץ בלב שלם עליכם כחברה מועדפת לקיום טיולים מאורגנים לאיסלנד המדינה הייחודית והמדהימה שאין שניה לה.

יוסי יקר, על כל אלה אני מבקש להביע בפניך, בפני כל אנשי משרדך ובראשם קובי וכמובן נועם המדריך שלנו, שוב את תודתנו, הערכתנו והוקרתנו להן אתם כולכם, באמת כל כך ראויים.

בברכה ובידידות, תא”ל (מיל’) יענקלה ברגר

 

פרטים נוספים על טיולי חבלי ארץ לאיסלנד

ליעדים נוספים של חבלי ארץ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו

שיתוף