טיולים מאורגנים לאיסלנד

אם אתם מתלבטים איזה יעד לבחור לטיול הבא שלכם, כדאי לכם לבחור באחת המדינות המיוחדות ביותר בעולם – מדינת איסלנד! מדינת איסלנד היא תופעה מדהימה מכל הבחינות. היא משלבת בין אוכלוסייה מדהימה של חברה שוויונית מהראשונות בעולם לבין שטח מדהים עוצר נשימה של נופים קסומים וייחודיים. זו אחת המדינות היחידות בעולם שהתיירות הנכנסת שלה מגיעה ל-600% יותר מכמות האוכלוסייה החיה במקום באופן קבוע. אין לתופעה הזו הסבר מלבד אוכלוסייה ייחודית אשר החליטה להקים מדינה באיזור בעל מזג אוויר קיצוני שאינו פשוט למחייה ולפתח אותו באופן עצמאי בצורה מעוררת השראה. טיולים מאורגנים לאיסלנד יוצאים בכל שנה מישראל לקבוצות בטווחי גילאים שונים לחוויה מדהימה של טיול והיכרות עם תרבות ייחודית ונפלאה.

טיול נפלא איסלנד למשפחות

חווית איסלנד למשפחות היא חוויה של פעם בחיים! עם מבחר גדול של יעדים תיירותיים ונופים מדהימים, כל בני המשפחה ימצאו את החלק שהם הכי אוהבים בטיול. המחירים במדינת איסלנד נחשבים יקרים יחסית ולכן טיול מאורגן יאפשר לכם ליהנות מטיול מדהים מחושב ומתוכנן היטב.

טיול עם מדריך לאיסלנד לגיל הזהב

מלבד משפחות המעוניינות לטייל באחת המדינות היפות בעולם, גם מטיילים מהגיל השלישי יכולים למצוא את איסלנד כיעד נפלא לטיול עם מדריך מקצועי. טיול באיסלנד לגיל הזהב עם מדריך של חברת תיירות יעניק לכם את החוויה הנפלאה של מדינה זו, עם מסלול טיול מסודר למקומות היפים ביותר ומותאמים להליכה גם לגילאים מבוגרים.

כמה עולה טיול לאיסלנד עם ילדים?

אם קיבלתם החלטה לטוס למדינת איסלנד עם ילדים, מומלץ לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד מחברת דרך ארץ! חברת דרך ארץ היא אחת החברות היחידות בישראל המוציאה באופן קבוע טיולים מאורגנים למדינת איסלנד עם מדריכים בעלי ניסיון של מאות הדרכות תיירים באיסלנד. מחיר לטיול לאיסלנד עם הילדים שלכם אפשר לקבל דרך אתר חברת דרך ארץ. באתר של חברת דרך ארץ תוכלו למצוא טופס רישום בו תוכלו לפנות לצוות המדריכים של החברה.

טיולים מאורגנים לאיסלנד עם חברת דרך ארץ

צוות חברת דרך ארץ מציע לכם להשאיר את הפרטים שלכם באתר החברה ולהצטרף לאחד ממאות טיולים מאורגנים לאיסלנד שהחברה מוציאה בכל שנה עם מטיילים בטווח גילאים רחב, ממשפחות עם ילדים ועד מבוגרים והגיל השלישי.

שיתוף