איסלנד, יולי 2016 – הללויה ותודה

טיול מאורגן לאיסלנד

 

בדרך כלל כשנוסעים לטיול בחו”ל, אורזים מזוודה, טסים עפ”י העדר למקומות ידועים, לאתרים המרכזיים בכל מדינה ושם, כשרוצים ללמוד על ההיסטוריה של המקום, פותחים ספר של שיחור או אטלס, קוראים ולומדים.

כשנתקלים בבעיה, מוצאים איזה עובר אורח שיסביר פנים.

באיסלנד, במקומות בהם טיילנו הרוב דומם.  וכשהרוב דומם, צריך מדריך איכותי שיספר את סיפורה של איסלנד, ולנו היה אותך יוסי.

פנומן איסלנדי”, אנציקלופדיה של ידע גיאולוגי, תרבות המקום, נפלאות הטבע והווי המדינה. דאגת שכל שעה במהלך הטיול ובטיול בכלל תנוצל עד תומה. שנראה ככל האפשר ובתנאי שנלך רק בשבילים ולא נדרוך על הצמחיה.

לימדת אותנו מהו FIJER  ואיך נוצרו הרי געש, איך מפרידים בין יבשות בכח הטבע, ירדנו ועלינו בפידרה, אלג’הו וסלעי ההד, קניונים מיוחדים. דאגת לפריסות שטח עשירות וטעימות ואפילו להתרענן בבריכת גופרית לאחר הארוחה, ועוד ועוד ועוד.

התעקשת והצלחת בגדול לארגן לנו מופע יחיד של ליוויתן מרשים, הדובדבן שבקצפת! ובכך שגרמת  לנו להשתאות, להתלהב, להנות ולצלם בלי סוף ובחזרתנו לארץ להיות השגרירים הבאים של איסלנד הקרה והיפה.

יוסי, על כל אלה קבוצת יולי 2016 אומרת לך הללויה ותודה!

תודה על כל מה שעשית למעננו כדי שנכיר נחווה ונהנה מאיסלנד הקרה לאורכה ולרוחבה, ממעמקי האוקינוס ועד פסגות הקרחונים הגבוהים.

 

ומילה לצוות המשרד

לא נפגשנו ולא היכרנו אבל קבלנו מכם יחס מצויין. הייתם עבורנו בכל יום בכל שעה, מרגע הרישום ועד שעת היציאה. בסבלנות רבה, עם חיוך על הפנים, ארגנתם עבורנו את כל העניינים – תוך שמירה על יחס אדיב לכל אחד ומענה מקצועי ומהיר לכל שאלה. הייתם חלק בלתי נפרד מהקבוצה ויש לכם תרומה רבה בהצלחת הטיול. אנו מוקירים ומודים לכם.

תודה רבה מכל המטיילים

 

לפרטים נוספים על טיולי חבלי ארץ לאיסלנד – בקרו כאן

הצטרפו אלינו גם בפייסבוק

שיתוף