טיול מרתק, מעניין, מלמד וחווייתי – איסלנד יולי 2018

לאט לאט אנו מעכלים את החוויה המיוחדת שחווינו בשבועיים האחרונים- וכפי שהבטחת בפגישתנו הראשונה, אין ספק – איסלנד מיוחדת ושונה!

התרשמנו מאד מהנופים המגוונים, מתופעות הטבע המיוחדות, מהסיפור הגיאולוגי המרתק  ואף מהסיפור האנושי, עליו למדנו בעיקר מדבריך, שתארו לנו חברה מתקדמת, ליברלית, פתוחה וצנועה.  גם הדברים שנחשבים ל”פחות חשובים” כמו אמצעי התחבורה, רמת בתי המלון והאוכל בהחלט עמדו בציפיות. אפילו מזג האוויר, שבעזרתו של גדי, התגייס לטובתנו ואפשר לנו לקיים את התוכנית במלואה ובתנאים נוחים ללא רוחות חזקות מדי או דרכים חסומות (מהם הזהרת אותי פעמים רבות…..).   

 אך בכל אלה כמובן שאין די….אין ספק שחלק חשוב ועיקרי להצלחת הטיול המרתק היית אתה, יוסי בן עמי, ועל כך קיימת תמימות דעים בין כל החברים – הידע הנרחב והמקיף והדרך בה הצלחת להעבירו אלינו, הנועם והסבלנות בה נהגת, האסרטיביות המתבקשת ברגעים מסויימים, חוש ההומור החד ועם זאת הנעים, ההתייחסות לכל אחד ואחד מאיתנו והאוזן הקרויה לכל המגבלות הבקשות, כל אלה אינם מובנים מאליהם. היכולת שלך להשתלב עם הקבוצה ויחד עם זאת “לפקד” עליה, נעשו ברגישות ובחכמה, ואנו, שועלי טיולים ותיקים, יודעים להעריך זאת היטב.

אנו מקווים שגם אתה נהנית מהחוויה ומהמפגש איתנו (כך הבטחת לאורי….), ואני מקווה שזו לא הפעם האחרונה שנטייל ביחד.

 ידוע לנו היטב, שעומד מאחוריך הצוות של חבלי ארץ, קובי וחנה, שלולא העבודה הרבה שהשקיעו בהכנת הטיול לכל אורך הדרך כל זה לא היה קורה!

 בשמי ובשם כל קבוצתנו אני רוצה להודות לך ולצוות על טיול מרתק, מעניין, מלמד וחווייתי!!!

 

חיבוק גדול מכולנו

 עדינה, ראשת הקבוצה

 

פרטים נוספים על טיולי חבלי ארץ לאיסלנד

ליעדים נוספים של חבלי ארץ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו

 

שיתוף