ניו זילנד מתי לטייל

ניו זילנד מתי לטייל ובאילו עונות

עונת השיא לטיולים – הקיץ

הקיץ בניו זילנד הוא ביפה ביותר ונחשב עונת השיא, אז גם אם קר במקומות אחרים בעולם. זה הופך את זה לזמן מצוין לטייל ולחוות את כל מה שיש לניו זילנד להציע!

בעונת הקיץ (דצמבר- פברואר), ילידי המקום וילדים יוצאים לחופשות ומצטרפים לשוק המטיילים, מה שעלול לגרום לצפיפות במוקדי חופשה. כדי למנוע אכזבה ולהבטיח לכם גישה ללינה ואטרקציות, מומלץ להזמין מקומות לינה מבעוד מועד.

ניו זילנד מתי לטייל בחורף

ניו זילנד היא מדינה יפהפיה עם שפע של פעילויות ליהנות מהן בעונת החורף אשר מתחיל ביוני נגמר בסוף אוגוסט. מסקי וסנובורד באלפים הדרומיים של האי הדרומי ועד לחקר הפלאים הגיאותרמיים והפיורדים של האי הצפוני וההרים המושלגים והקרחונים המרהיבים, טיול חורף לניו זילנד בטוח יהיה חוויה בלתי נשכחת.

אביב בניו זילנד למטיילים

בין ספטמבר לאוקטובר, עונת התיירות עדיין לא פתוחה רשמית בניו זילנד ולכן אין הרבה תיירים ומטיילים במקומות ובאטרקציות.

למרות שהחורף כמעט נגמר ומתחיל האביב, הטמפרטורה בתחילת ספטמבר נשארת די קרירה. במהלך היום, מזג האוויר נע בין 10° ל-20° צלזיוס ושעות האור נמשכות עד 11 שעות.

עונת האביב מאופיינת בגשמים קלים עד בינוניים, מה שמקשה על היציאה לטיולים מדי פעם שכן העננים יכולים להביא כמות משמעותית של משקעים. למטיילים המעוניינים לחקור את ניו זילנד באביב, עדיף להתחיל מאוחר לקראת סוף אוקטובר, תחילת נובמבר על מנת למקסם את החוויה.

ניו זילנד מתי לטייל בסתיו

בחודשים מרץ עד מאי העלים על העצים הופכים בדרך כלל לגוונים עזים של אדום, צהוב וכתום והטמפרטורה יורדת מעט. רוב המסלולים עדיין ניתנים לשימוש עד סוף אפריל, עם זאת, לאחר אותו חודש מקומות רבים לא יהיו נגישים. לפיכך, מומלץ לנסוע לפני אפריל במידת האפשר כדי להפיק את המרב מהמסע שלך.

אנו חברת חבלי ארץ מציעים טיולים מאורגנים בליווי בלעדיים המתמקדים בטבע במספר מקומות ברחבי העולם. הטיולים שלנו מספקים חוויות איכותיות וזיכרונות שתוקיר לכל החיים. בין אם אתם מטיילים מנוסים או מתחילים, כולם מוזמנים להצטרף למסעות ולטיולים מאורגנים איתנו. בואו לחקור את העולם בדרך חדשה ולחוות חוויה בלתי נשכחת.

שיתוף