ניו זילנד טיולים מאורגנים

ניו זילנד היא אחת המדינות הקסומות בעולם. היא משלבת בין קידמה וחיים מודרניים לבין טבע פראי עוצר נשימה. תקופת האביב בניו זילנד חלה בחודשים אוקטובר ונובמבר והיא למעשה התקופה הטובה ביותר לטיולים מאורגנים כאשר בתקופה זו כמות תיירות הפנים היא נמוכה יחסית ומאפשרת טיולים נעימים יותר ונוחים לתיירים המגיעים מישראל.

בחיפוש אחר חבילות תיירות לניו זילנד טיולים מאורגנים יהיו האופציה הטובה ביותר עבורכם כאשר אתם מקבלים ליווי מלא לאורך כל הטיול ממדריך מקצועי ומנוסה. בטיול מאורגן הכל מסודר עבורכם, בין אם זה בתי המלון וההסעות ובין אם זה הכניסות לאתרי התיירות המרכזיים של ניו זילנד. אם אתם רוצים להכיר טבע ייחודי וקסום ולראות אותו בטיולים רגליים נוחים וקלים, ניו זילנד היא המקום המושלם בשבילכם.

טיול מאורגן בניו זילנד לגיל הזהב

ניו זילנד מורכבת מממספר איים כאשר 2 האיים המרכזיים של המדינה נקראים “האי הצפוני” ו-“האי הדרומי” בגלל מיקומם הגיאוגרפי. הטיול המאורגן שלכם יתמקד ברובו באי הדרומי ובטבע הקסום שהאי מציע. הטיולים הנפלאים באי הדרומי מתאימים למעשה לכל אחד והם מתבצעים במסלולי הליכה נוחים ללא מדרגות (בין 2-3 ק”מ ליום בלבד) וניתן לעשות אותם אפילו עם מקלות הליכה נורדיים למי שמעוניין. טיול מאורגן בניו זילנד הוא מושלם עבור גברים ונשים בגיל הזהב והוא מתאים הן לזוגות והן ליחידים המעוניינים לחוות את הטיול עם קבוצת אנשים ברמה גבוהה המגיעים ליהנות מאחת המדינות היפות בעולם!

ניו זילנד טיול מאורגן עם מדריכים אקדמאיים

אם החלטתם להצטרף לנסיעה לניו זילנד טיול מאורגן, וודאי תשמחו לדעת שהמדריכים שלכם מישראל הם אנשים אקדמאיים ומשכילים אשר מכירים את האיים בניו זילנד בצורה מעמיקה כאשר חלק מהמדריכים הם בעלי תארים מתקדמים בביולוגיה או גיאולוגיה והם מביאים איתם את הידע העצום שלהם בכל הדרכה לגבי תופעות הטבע הייחודיות הקיימות באיי ניו זילנד.

איפה מזמינים טיול מאורגן לניו זילנד?

קודם כל, אם אתם זוג או אדם יחיד ומעוניינים להצטרף לטיול מאורגן לניו זילנד, כדאי שתדעו כי הטיול הוא בקבוצה קטנה עד 25 איש לכל היותר והוא נחשב לטיול איכותי במיוחד ונערך בתקופה בה מספר התיירים במדינה המופלאה הזו הוא נמוך יחסית (כאמור בתקופת האביב במדינה – חודשים אוקטובר נובמבר). את הטיול המאורגן שלכם במדינת האיים הקסומים ניו זילנד, מומלץ להזמין דרך חברת חבלי ארץ תרבות ותיירות בע”מ המפיקה ומארגנת טיולי איכות לניו זילנד כבר למעלה מ-20 שנה.

הזמנת כרטיסים לניוזילנד טיול מאורגן

בכדי לרכוש כרטיסים לניוזילנד טיול מאורגן דרך חברת חבלי ארץ תרבות ותיירות בע”מ, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות למדריכי החברה דרך מספר הטלפון המופיע באתר ולהצטרף לטיול המאורגן הבא של החברה. בכדי להכיר את מדינת ניו זילנד טיולים מאורגנים של חברת חבלי ארץ הם האיכותיים והיעילים ביותר עבורכם. טיולי החברה בנויים בצורה מסודרת ומאורגנת להפליא ומאפשרים לכם ליהנות מכל המקומות היפים ביותר במדינה, כולל הפיורדים המדהימים של ניו זילנד והמערות הייחודיות של האי הדרומי.

ניו זילנד טיולים מאורגנים של חברת חבלי ארץ

חברת חבלי ארץ תרבות ותיירות בע”מ מציעה לכם טיולי איכות ברמה גבוהה לאיי ניו זילנד כשהדגש של הטיולים הוא קודם כל אתם! אתם, התיירים של הקבוצה, במרכז התוכנית של הטיול והכל מונגש לכם בצורה הנוחה והטובה ביותר. הטיולים של חברת חבלי ארץ תרבות ותיירות בע”מ מתאפיינים ביעילות יתרה והם חוסכים מכם בזבוז זמן יקר של נסיעות ארוכות בתוך המדינה בכדי להגיע לאתרי התיירות המובילים. תוכנית הטיול ברורה מאוד ומדוייקת וכוללת לינה בבתי מלון איכותיים הקרובים לאיזור היעד לטיול של יום למחרת. בין המטיילים שלנו בטיולים המאורגנים בניו זילנד, ניתן למצוא בין היתר פרופסורים בכירים, אנשי ביטחון, רופאים ואנשי טבע ורוח אוהבי אנשים טיולים.

צוות מדריכי חברת חבלי ארץ מזמין אתכם ליצור קשר כבר עכשיו דרך הטלפון המופיע באתר ולהצטרף לחוויה של טיול מאורגן עם קבוצה באיים הקסומים של ניו זילנד!

שיתוף
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן