טיול קבוצות לניו זילנד

טיול קבוצות לניו זילנד

טיול עם קבוצה הוא חוויה בפני עצמה וכאשר הטיול מתקיים באיים המופלאים של ניו זילנד, החוויה היא מעצימה ומעשירה ומאפשרת לכם להגיע לאחד האיזורים המרוחקים ביותר מישראל באיזור שכולו מוקף מים רחוק מיבשת או איים אחרים. התרבות והיופי הטבעי של איי ניו זילנד השתמר בצורה מושלמת והטבע הפראי נמצא כמעט בכל מקום. מדינת ניו זילנד מחולקת לאיים כאשר שני האיים הגדולים והמרכזיים של המדינה נמצאים בצפונה ובדרומה. האי הדרומי הוא למעשה האטרקציה הגדולה ביותר בכל טיול קבוצות לניו זילנד וכאשר אתם מצטרפים לקבוצה מאורגנת, אתם נהנים מחוויה של פעם בחיים באיזור טבע יפהפה המתאים לטיולים רגליים במסלולי הליכה נוחים המתאימים לכל גיל.  

טיולים בניו זילנד אטרקציות

בחיפוש אחר טיול בקבוצה לניו זילנד אטרקציות הבולטות ביותר של ניו זילנד הן הפיורדים המדהימים והמערות הטבעיות באי הדרומי, אליהם מגיעים התיירים מכל העולם וגם מישראל. הייחודיות של הטיול בקבוצה בניו זילנד הוא קודם כל העונה בשנה. תקופת הסתיו בישראל, בחודשים אוקטובר נובמבר, היא גם תקופת האביב הנפלאה של ניו זילנד המציעה למטיילים הזדמנות לראות בעלי חיים וטבע ייחודי הקיים רק באיים הקסומים של המדינה. בתקופת האביב של ניו זילנד, כמות התיירים היא נמוכה יחסית והיא מאפשרת לקבוצות התיירים מישראל ליהנות מכל אתרי התיירות ללא עומס תיירים קיצוני המופיע בתקופת הקיץ של ניו זילנד (תקופת החורף אצלנו).

ניו זילנד בקיץ ובאביב

ההבדל המשמעותי בין טיול בניו זילנד בקיץ לעומת טיול באביב הוא כאמור כמות התיירים הנמצאת בתוך המדינה. מכיוון שמגיעים לאיי ניו זילנד מיליוני תיירים מכל מקום בעולם, הזמן הכי טוב עבורכם לטייל עם קבוצה מאורגנת הוא בתקופת האביב של ניו זילנד (אוק’-נוב’) המציעה לכם טבע פראי ויפה ומעט תיירים (יחסית) לתקופת הקיץ העמוסה.

טיול קסום לניו זילנד האי הדרומי

האי הדרומי של ניו זילנד הוא חלק ניכר מהטיול שלכם עם הקבוצה המאורגנת וכאשר אתם מחפשים מסלולים בניו זילנד האי הדרומי, וודאי תשמחו לדעת שישנם מסלולים רבים נוחים להליכה של 2 עד 3 ק”מ המתאימים גם למבוגרים.

איך מצטרפים לטיול קבוצות לניו זילנד?

הצטרפות לטיול קבוצות למדינת ניו זילנד מתאים עבור יחידים או זוגות והוא פתוח לכל מי שמעוניין להכיר את המדינה הקסומה הזו הנקראת גם “גן העדן למטיילים”. אם אתם רוצים להצטרף כיחידים, תדעו שהקבוצה שלכם תהפוך מהר מאוד למשפחה כבר בהכנות לטיול ותוכלו להכיר את כולם עוד לפני היציאה מהארץ. מי שיארגן עבורכם את הקבוצה ואת כל מערך הטיול כולו (כולל בין היתר טיסות, מלונות, הסעות וכניסות לאתרי תיירות) הוא צוות המדריכים המקצועי של חברת חבלי ארץ תרבות ותיירות בע”מ. צוות המדריכים של חברת חבלי ארץ תרבות ותיירות בע”מ מביא איתו ניסיון עצום וידע רב בכל ההיסטוריה הנפלאה והייחודית של איי ניו זילנד ואתם תוכלו ליהנות מליווי מקצועי של מדריך טיולים מהשורה הראשונה אשר ילווה אתכם לאורך כל הטיול.

חברת חבלי ארץ מציעה – טיול קבוצות לניו זילנד

צוות חברת חבלי ארץ תרבות ותיירות בע”מ מציע לכם להצטרף לחוויה של פעם בחיים עם קבוצה קטנה של עד 25 מטיילים אשר יהפכו למשפחה אחת אוהבת לאורך כל הטיול המופלא באיי ניו זילנד הקסומים. מדריכי הטיולים של חברת חבלי ארץ תרבות ותיירות בע”מ נבחרים בקפידה ובעלי תארים אקדמאיים מתקדמים וידע רב בגיאולוגיה ומדעי הצומח ודרכם תוכלו ללמוד על הטבע הפראי של ניו זילנד ולחוות טיול באחד המקומות היפים ביותר בעולם!

להצטרפות לטיול קבוצות הבא של חברת חבלי ארץ תרבות ותיירות בע”מ בניו זילנד, חייגו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר!

שיתוף